Rejoignez notre équipe de bénévoles!

Notre équipe ICF Suisse, uniquement constituée de bénévoles, vous invite à contribuer à ses actions en contactant notre responsable "Task Force" Nathalie Ducrot ou un des membres du comité d’administration.

Avec passion, beaucoup de coachs parmi nous placent les valeurs de l'Humain au coeur de leur métier et ont envie de contribuer à un monde meilleur. Voilà ce que notre engagement ICF permet : appartenir à une communauté professionnelle fiable, visible et inspirante, accompagner plus efficacement nos clients grâce à des standards de qualité et rester dans une démarche continue de développement et d'apprentissage. BRAVO à TOUS !

Comme toute l'équipe du conseil d'administration et les autres membres volontaires actifs, venez partager ce voyage qui honore votre passion pour le coaching, vos talents et sert votre croissance personnelle et professionnelle.

Au plaisir de votre prochain contact pour nous raconter comment vous aimeriez participer à ICF en Suisse, là où vous êtes et comme vous êtes.

We are looking for:

TRANSLATION

• Translators English-Italian
  • Translators English-French
  • Translators English-German

→ Please contact Sonja Robinson

PLEASE RAISE YOUR INTEREST IN THE FOLLOWING TASKS

• Writing (press articles, articles for the website, handouts)
  • Logistic support for Chapter Meeting (chairs, drinks & snacks, etc.)
  • Welcome people & do the registration at Chapter Meeting
  • Support the Chapter Leader in his/her admin tasks
  • Propose/suggest workshop leaders
  • Website (technical support)
  • Social network

→ Please contact Sonja Robinson

Interested in Board Member, Ambassador or Chapter Leader position?

“If you think you’re too small to have an impact,
try going to bed with a mosquito in the room.”

Anita Roddick

• Are you attracted to possibilities that professional coaching opens in the world?
  • Do you have time and talent to develop a closer relationship with ICF?
  • Do you want to make a difference with a dedicated leadership team of professional coaches for the sake of developing the Art, Science and Practice of Professional Coaching?

Open this APPLICATION FORM and find all relevant information.

You can also find a document about "What you should know if you want to become an ICF Switzerland Ambassador" by clicking on the link.

For any question please get in touch with Sonja Robinsonthe Board Members or your local Chapter Leader.